Levering i Danmark

Vi sender med GLS i Danmark. Du kan vælge mellem udleveringssted, levering til arbejdsplads eller hjemmelevering.

Ved køb fra 250,- giver vi fri fragt.

Ved køb under 250,- betaler kunden 29,- for levering.

Levering til arbejdsplads koster 29,-

Hjemmelevering koster 99,-

Vi stræber efter at sende din ordre efter 1-2 arbejdsdage efter at bestillingen er gennemført (Arbejdsdage er mandag-fredag uden for danske helligdage).

OBS! Grundet ferie er næste afsendinger onsdag d. 28. Juli og mandag d. 2. August.

Kan Jeg Spore Min Pakke?

I Danmark og det meste af Europa sender vi alle vores pakker med Post Nord. Her vil du modtage et tracking ID i din bekræftelsesmail, hvilket giver mulighed for at spore din pakke. Hvis du er bosat uden for Europa eller i de få europæiske lande hvor vi ikke bruger Post Nord, sendes din pakke med lokal post.

Returregler

LULU Copenhagen tilbyder fuld retur/bytteret, så længe vores betingelser er opfyldt. Hvis dit nye smykke ikke lever op til dine forventninger, kan du returnere smykket i dens originale og ubrugte stand (dette inkluderer original emballage, papir, dust bag samt Retursedlen). For fuld returret skal dette skal ske indenfor 30 dage, efter at købet er gennemført. Fuld returret inkluderer ikke forsendelsesomkostninger, lokale skatter, told og lokale bank/kreditkort omkostninger. Disse skal kunden betale.

Ved returnering gør venligst følgende:

• Kontakt LULU Copenhagen via email.

• Udfyld retursedlen som er vedlagt i pakken og returner den sammen med smykket. Retursedlen kan også printes her.

Vi anbefaler en pålidelig pakkeservice med forsikring af smykkets værdi samt en sporings/garanti tjeneste som eksempelvis UPS, GLS eller Post Nord. Vær venligst opmærksom på at når du har købt en vare hos os er det dig, som ejer varen, og varens tilstand samt kvalitet er derfor dit ansvar, indtil den når LULU Copenhagen.

Ved retur til LULU Copenhagen, er det kundens ansvar at benytte et fragtfirma, som leverer til virksomheder i deres åbningstider (9-16). PostNord og GLS er eksempler på fragtfirmaer, der leverer ud til virksomheder.

OBS! Vi afhenter IKKE returpakker i pakkeshops!

Som virksomhed, har vi ikke mulighed for at afhente returpakker i pakkeshops og på andre udleveringssteder. DAO er et eksempel på et fragtfirma, som desværre ikke kan benytte til returvarer, da de kræver afhentning i pakkeshop. Det er kundens ansvar at returpakken modtages på LULU Copenhagens adresse.

Den eneste undtagelse for smykker der ikke kan returneres, er hvis LULU Copenhagen særligt har fremstillet et smykke specielt til dig, eller modificeret et smykke så det ikke kan videresælges til andre kunder.Ifølge dansk lovgivning er du som kunde tilladt at inspicere smykket grundigt inden det returneres, så længe smykket og dets emballage er i dets originale tilstand, når vi modtager det. Hvis smykket eller emballagen er beskadiget, brugt eller anderledes end ved modtagelsen har vi tilladelse til at tilbageholde en del af smykkets værdi, som svarer til det beløb vi taber ved at kunne sælge smykket videre i dets nu brugte tilstand. Det er entydigt op til LULU Copenhagen at fastsætte denne værdi. Hvis smykket er for beskadiget til at kunne videresælges er LULU Copenhagen lovligt bemyndiget til ikke at refundere beløbet. Hvis ønsket, kan du læse mere om dansk fortrydelses/returret her.

Når vi modtager smykket i den ønskede stand, vil vi returnere betalingen via omvendt overførsel. Vi kan ikke overføre beløbet til andre konti eller betalingskort end det der er brugt ved købet. Ifølge dansk lovgivning er vi forpligtet til at returnere beløbet inden for 14 dage efter vi modtager den returnerede vare. Hvis smykket ikke er returneret i den ønskede stand, og en del af beløbet derfor tilbageholdes, vil de 14 dage for omvendt overførsel gælde fra den dag, hvor det returnerede beløb er fastsat, og informationen er videregivet til kunden på email. Forvent venligst 3-5 arbejdsdage fra datoen hvor din returnering sættes i behandling, før returneringskreditten kan ses på din konto.

Vær venligst opmærksom på at visse banker og kreditkort udbydere tilføjer et gebyr for overførsel af penge. Vi er ikke ansvarlige for dette gebyr. Vær derudover også opmærksom på at banktransaktioner ofte tager flere dage at gennemføre.

Retursedlen Sendes Sammen Med Varen Til:

HiHouse
Att: LULU Copenhagen
Kronprinsensgade 13, 4.th
DK-1114 Copenhagen K
Danmark

OBS! Det er ikke muligt at aflevere sin pakke personligt.

Har Du Spørgsmål?

Hvis du har nogle spørgsmål til vores levering og retur, skal du endelig ikke tøve med at kontakte os.