PRODUKTER I ALMINDELIGHED

MATERIALER OG VEDLIGEHOLDELSE

Vi arbejder med 925 sterling sølv, enten forgyldt, som rent sølv, belagt med emalje, perler eller andre sten eller med rutheniumbelægning. Vi bruger også både forgyldt og forsølvet messing i flere af vores smykker, ligesom mange af vores designs er skabt af en kombination af mange forskellige materialer. Du kan altid læse om de anvendte materialer i beskrivelsen af smykkerne. Det er vigtigt at huske på, at almindelig slitage medfører en vis levetid for både guld- og rutheniumbelægning. Dette er normalt og betragtes ikke som en legitim grund til at klage.
Desværre er det ikke muligt at forudsige, hvor længe belægningen holder. Det afhænger af forskellige faktorer; hudens pH-værdi, udsættelse for kemikalier (parfume, hårspray, neglelak, sæbe osv.), fedt, høje temperaturer, sved og almindelig brug. Du kan altid gå til din lokale guldsmed og få dine smykker genbelagt.

HÅRDE OVERFLADER

Vi anbefaler på det kraftigste, at du fjerner ringene, hvis du skal arbejde med hårde genstande som f.eks. værktøj, eller hvis du løfter genstande med hårde overflader.

HÅNDVASK OG LOTION

Fjern dine smykker, når du bader og svømmer, men også når du vasker dine hænder og påfører lotion.

RENGØRING

Brug en blød klud til at tørre fedt og snavs af for at holde dine smykker rene og skinnende - tilsæt evt. en dråbe vand.

RENGØRING AF SØLV

Vi anbefaler sølvrens - men kun hvis dine smykker ikke er belagt.

KEMIKALIER

Fjern dine smykker før rengøring. Klorblegemiddel er meget skadeligt - ligesom andre kemikalier og parfume i almindelighed.

SPORT OG MOTION

Fjern dine smykker, når du træner.

SOLLYS OG LUFTFUGTIGHED

Undgå at udsætte dine smykker for direkte sollys eller placere dem på steder med høj luftfugtighed, f.eks. i badeværelser.

OPBEVARING AF DINE SMYKKER

Når du ikke har dine smykker på, skal du opbevare dem i lynlåsen i et smykkeskrin.

FRAGT

HVORNÅR BLIVER MIN ORDRE AFSENDT?

Vi stræber efter at sende din ordre inden for 1-2 hverdage, uden for danske helligdage. Dette er betinget af godkendelse af betaling og varernes tilgængelighed på lageret. I visse perioder kan leveringstiderne være længere, så du bedes betragte dem som retningslinjer.

KAN JEG SPORE MIN LEVERING?

I Danmark og det meste af Europa sender vi alle vores pakker via PostNord og UPS med et sporingsnummer, som du modtager i din bekræftelsesmail. Hvis du bor uden for Europa og i visse europæiske lande, sender vi din pakke via et lokalt postvæsen, der ikke giver dig et sporingsnummer.

HVORDAN SENDES MIN PAKKE?

Vi sender dine fine nye smykker i et af vores smykkeskrin, som omhyggeligt er placeret i en hård papkasse. Din ordre er forsvarligt pakket og tydeligt mærket med modtageren og andre nødvendige leveringsoplysninger. Der kan også lægges en returseddel i æsken.

HVOR MEGET KOSTER FRAGT?

Læs om fragtpriser på siden Forsendelser og Retur

ER MOMS INKLUDERET I PRISEN?

Alle priser er inklusive dansk moms på 25%.
Desuden opkræver nogle banker og kreditkortselskaber et ekstra gebyr for at betale online i netbutikker.
LULU Copenhagen kan ikke holdes ansvarlig for nogen af disse ekstra gebyrer.

HVORDAN BETALER JEG?

LULU Copenhagens netbutik accepterer de fleste kreditkort, herunder VISA, MasterCard, Maestro og mange andre. Vi accepterer også Klarna, PayPal-overførsler og MobilePay. Hvad angår vores forhandlere, skal du kontakte dem direkte, da de er tredjepartsleverandører.

RETURNERING

KAN JEG ÆNDRE ELLER ANNULLERE EN ORDRE?

For at få det hele til at fungere så hurtigt og effektivt som muligt er de fleste af vores processer automatiseret. Det betyder desværre også, at du ikke kan ændre din ordre, efter at den er blevet afgivet, men du kan returnere dine smykker og få en fuld tilbagebetaling (eksklusive forsendelsesomkostninger, lokale skatter, told og yderligere lokale bank- og kreditkortgebyrer). Læs om retur på siden Forsendelser og Retur.

HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS JEG MODTAGER BESKADIGEDE VARER?

Kontakt venligst LULU Copenhagen på shop@lulucopenhagen.com eller udfyld denne kontaktformular så hurtigt som muligt, hvis du modtager en beskadiget eller forkert vare.

HVORDAN ER JERES RETURREGLER?

Læs og følg instruktionerne på siden Forsendelser og Retur.

HVILKEN ADRESSE SKAL JEG SENDE EN RETUR TIL?

LULU Copenhagen
Kronprinsensgade 13, 4.th
1114 København
Danmark

Bemærk venligst, at dette IKKE er en butik, men et kontor, og at du ikke kan returnere varer personligt.

HVAD ER STATUS PÅ MIN RETURNERING?

Din returnering vil blive behandlet inden for 7-14 arbejdsdage fra den dato, hvor vi modtager pakken og kontrollerer smykkerne og emballagen. Når vi har modtaget varen og vurderet dens tilstand, refunderer vi betalingen via omvendt overførsel. I henhold til dansk lov er vi forpligtet til at gøre dette inden for 14 dage efter, at vi har modtaget og kontrolleret den returnerede vares tilstand. Hvis smykket ikke er returneret i den ønskede stand, og en del af beløbet derfor tilbageholdes, vil de 14 dage for omvendt overførsel gælde fra den dag, hvor det returnerede beløb er fastsat, og informationen er videregivet til kunden på email. Forvent venligst 3-5 arbejdsdage fra datoen, hvor din returnering sættes i behandling, før returneringskreditten kan ses på din konto. For nogle banker kan det tage endnu længere tid.
Læs alle returregler på siden Forsendelser og Retur.

KAN JEG BYTTE SMYKKER?

Så længe du følger returreglerne, tilbyder LULU Copenhagen returret på alle dine køb. Du bruger retursedlen i din pakke til at returnere dine smykker. Hvis du ønsker at bytte til en anden vare, skal du returnere varen og afgive en ny ordre i webshoppen.

MINE OPLYSNINGER

ER MINE PERSONOPLYSNINGER SIKRE?

Vi er forpligtet til at beskytte alle vores kunders og besøgendes ret til privatlivets fred. Dette et også et vigtigt spørgsmål for os, når vi bruger tredjepartsleverandører.
Få mere at vide om, hvordan vi håndterer og respekterer dine oplysninger i vores privatlivspolitik og cookie politik.

KONTAKT LULU

HVORDAN, HVOR OG HVORNÅR KAN JEG KONTAKTE LULU?

Du kan altid kontakte LULU Copenhagen ved at skrive en e-mail til shop@lulucopenhagen.com eller ved at udfylde kontaktformularen her.

Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt inden for de normale danske arbejdsdage. Du er også velkommen til at kontakte os telefonisk direkte på vores kundeservice på +45 30 50 53 59 mandag til fredag mellem kl. 09:00 og kl. 15:00.