Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Returer

Skal varen tilbage?

LULU Copenhagen tilbyder fuld returret, så længe vores betingelser er opfyldt. Hvis dit nye smykke ikke lever op til dine forventninger, kan du returnere smykket i dets originale og ubrugte stand (dette inkluderer original emballage samt Retursedlen). For fuld returret skal dette skal ske indenfor 30 dage, efter at købet er gennemført. Fuld returret inkluderer ikke forsendelsesomkostninger, lokale skatter, told og lokale bank/kreditkort omkostninger. Disse skal kunden betale.

Sådan gør du

Det er meget nemt at returnere. Alt hvad du skal gøre er at sende retursedlen sammen med varen til vores erhvervsadresse (ikke til pakkeshop).

Hvis du ikke længere har retursedlen, kan du downloade den her.

Vi anbefaler en pålidelig pakkeservice med forsikring af smykkets værdi samt en sporings/garanti tjeneste som eksempelvis GLS, UPS eller PostNord. Vær venligst opmærksom på at når du har købt en vare hos os er det dig, som ejer varen, og varens tilstand samt kvalitet er derfor dit ansvar, indtil den når LULU Copenhagen.

Køb en GLS label

Via vores GLS aftale har vi mulighed for at tilbyde en print selv GLS pakkelabel til erhvervslevering til 50 kr.

Du gør sådan her:

1) Indtast den email du foretog købet med.

2) Indsæt dit ordrenummer. Ordrenummeret står i den ordrebekræftelse du modtog på email. Nummeret ser sådan her ud: #DK12345.

Køb & print din label her.

Retursedlen og varen sendes til:

SEKO Logistics
Att: LULU Copenhagen Return
Engager 10
2605 Brøndby
Danmark

OBS! Det er ikke muligt at aflevere sin pakke personligt.
OBS! Vi afhenter IKKE returpakker i pakkeshops!

Julen 2024

Vi returnerer julegaver til og med 15.1 2025.

Returregler

Ved retur til LULU Copenhagen, er det kundens ansvar at benytte et fragtfirma, som leverer til virksomheder i deres åbningstider (9-16). UPS, PostNord og GLS er eksempler på fragtfirmaer, der leverer ud til virksomheder.

OBS! Vi afhenter IKKE returpakker i pakkeshops!
Som virksomhed, har vi ikke mulighed for at afhente returpakker i pakkeshops og på andre udleveringssteder. DAO er et eksempel på et fragtfirma, som du desværre ikke kan benytte til returvarer, da de kræver afhentning i pakkeshop. Det er kundens ansvar at returpakken modtages på LULU Copenhagens adresse.

Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den i en pakkeshop. Her forbeholder vi os retten til at modregne vores fragtudgifter til/fra modtager/pakkeshop.

Den eneste undtagelse for smykker der ikke kan returneres, er hvis LULU Copenhagen særligt har fremstillet et smykke specielt til dig, eller modificeret et smykke så det ikke kan videresælges til andre kunder. Ifølge dansk lovgivning er du som kunde tilladt at inspicere smykket grundigt inden det returneres, så længe smykket og dets emballage er i dets originale tilstand, når vi modtager det. Hvis smykket eller emballagen er beskadiget, brugt eller anderledes end ved modtagelsen har vi tilladelse til at tilbageholde en del af smykkets værdi, som svarer til det beløb vi taber ved at kunne sælge smykket videre i dets nu brugte tilstand. Det er entydigt op til LULU Copenhagen at fastsætte denne værdi. Hvis smykket er for beskadiget til at kunne videresælges er LULU Copenhagen lovligt bemyndiget til ikke at refundere beløbet. Hvis ønsket, kan du læse mere om dansk fortrydelses/returret her. Når vi modtager smykket i den ønskede stand, vil vi returnere betalingen via omvendt overførsel. Vi kan ikke overføre beløbet til andre konti eller betalingskort end det der er brugt ved købet. Ifølge dansk lovgivning er vi forpligtet til at returnere beløbet inden for 14 dage efter vi modtager den returnerede vare. Hvis smykket ikke er returneret i den ønskede stand, og en del af beløbet derfor tilbageholdes, vil de 14 dage for omvendt overførsel gælde fra den dag, hvor det returnerede beløb er fastsat, og informationen er videregivet til kunden på email. Forvent venligst 3-5 arbejdsdage fra datoen hvor din returnering sættes i behandling, før returneringskreditten kan ses på din konto.

Vær venligst opmærksom på at visse banker og kreditkort udbydere tilføjer et gebyr for overførsel af penge. Vi er ikke ansvarlige for dette gebyr. Vær derudover også opmærksom på at banktransaktioner ofte tager flere dage at gennemføre.

Vær opmærksom på at hvis en pakke ikke afhentes fra afleveringsstedet og returneres til os, opkræver vi returforsendelsesgebyret fra din betaling, før vi returnerer resten af ​​pengene.

Fejl på en vare?

Er der en fejl på en modtaget vare, så kontakt os hurtigst muligt og vedhæft gerne et foto.

Har du modtaget en forkert vare?

Hvis du ved en fejl har modtaget en forkert vare, så kontakt os med det samme med vedhæftet foto og ordrenummer, så løser vi det på bedst mulig vis.

Bytte til noget andet?

Hvis du ønsker en anden vare end den du har modtaget, så skal du blot returnere varen på almindelig vis som beskrevet ovenfor og derefter lægge en en ny ordre i webshoppen.

Har du spørgsmål?

Hvis du har nogle spørgsmål til en returnering, skal du endelig ikke tøve med at kontakte os.