Garanti

LULU Copenhagen tilbyder 2 års garanti og reklamationsret på alle vores produkter. Dette følger dansk lov og standard og du skal kunne levere et gyldigt bevis på købsdatoen samt at varen er købt direkte fra os.

Defekter

LULU Copenhagens reklamationsret dækker over defekter, som er relaterede til fejl ved produktion og forsendelse. Defekter som er forårsaget af uheld eller almindelig eller ekstrem brug af produktet, er udelukkende køberens ansvar. Dette gælder eksempelvis slid på guld- eller ruthenium-belægning. En produktionsfejl vil oftest vise sig efter ganske lidt brug.

Reklamation

Hvis du har en reklamation skal LULU Copenhagen vurdere den sammen med produktionen - og vurdere om vi er enige med dig. Du vil altid have mulighed for at klage over vores afgørelse til forbrugerklagenævnet, og vi vil altid rette os efter deres afgørelse herefter.

Læs mere om reklamationer og dine rettigheder ved køb online her: https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/e-hande...

For at forebygge bedrageri refunderer vi det betalte beløb tilbage til kreditkortet eller den PayPal-konto, der blev brugt da ordren blev lagt. Vi forbeholder os retten til at holde på returbeløbet, indtil vi har modtaget varen eller indtil at beviset for returvarerne er blevet præsenteret for os og en enighed er opnået. Eller indtil at en eventuel klage er afgjort.

Returnering

Vi tilbyder 30 dages returret. Se alle vores returregler på siden “Forsendelser & Returnering” her. Vær opmærksom på at du skal betale for transporten af varen tilbage til os og at du du har ansvaret for at varen returneres i original stand. Hvis du nægter at tage imod varen, når den leveres, opkræver LULU Copenhagen et beløb der svarer til udgifterne ved returneringen af pakken.

RETURREGLER

LULU Copenhagen tilbyder fuld retur/bytteret, så længe vores betingelser er opfyldt. Hvis dit nye smykke ikke lever op til dine forventninger, kan du returnere smykket i dens originale og ubrugte stand (dette inkluderer original emballage, papir, dust bag samt Retursedlen). For fuld returret skal dette skal ske indenfor 30 dage, efter at købet er gennemført. Fuld returret inkluderer ikke forsendelsesomkostninger, lokale skatter, told og lokale bank/kreditkort omkostninger. Disse skal kunden betale.

Ved returnering gør venligst følgende:

• Kontakt LULU Copenhagen via email.

• Udfyld retursedlen som er vedlagt i pakken og returner den sammen med smykket. Retursedlen kan også printes her.

Vi anbefaler en pålidelig pakkeservice med forsikring af smykkets værdi samt en sporings/garanti tjeneste som eksempelvis UPS, GLS eller Post Nord. Vær venligst opmærksom på at når du har købt en vare hos os er det dig, som ejer varen, og varens tilstand samt kvalitet er derfor dit ansvar, indtil den når LULU Copenhagen.

Ved retur til LULU Copenhagen, er det kundens ansvar at benytte et fragtfirma, som leverer til virksomheder i deres åbningstider (9-16). PostNord og GLS er eksempler på fragtfirmaer, der leverer ud til virksomheder.

OBS! Vi afhenter IKKE returpakker i pakkeshops!

Som virksomhed, har vi ikke mulighed for at afhente returpakker i pakkeshops og på andre udleveringssteder. DAO er et eksempel på et fragtfirma, som desværre ikke kan benytte til returvarer, da de kræver afhentning i pakkeshop. Det er kundens ansvar at returpakken modtages på LULU Copenhagens adresse.

Den eneste undtagelse for smykker der ikke kan returneres, er hvis LULU Copenhagen særligt har fremstillet et smykke specielt til dig, eller modificeret et smykke så det ikke kan videresælges til andre kunder.Ifølge dansk lovgivning er du som kunde tilladt at inspicere smykket grundigt inden det returneres, så længe smykket og dets emballage er i dets originale tilstand, når vi modtager det. Hvis smykket eller emballagen er beskadiget, brugt eller anderledes end ved modtagelsen har vi tilladelse til at tilbageholde en del af smykkets værdi, som svarer til det beløb vi taber ved at kunne sælge smykket videre i dets nu brugte tilstand. Det er entydigt op til LULU Copenhagen at fastsætte denne værdi. Hvis smykket er for beskadiget til at kunne videresælges er LULU Copenhagen lovligt bemyndiget til ikke at refundere beløbet. Hvis ønsket, kan du læse mere om dansk fortrydelses/returret her.

Når vi modtager smykket i den ønskede stand, vil vi returnere betalingen via omvendt overførsel. Vi kan ikke overføre beløbet til andre konti eller betalingskort end det der er brugt ved købet. Ifølge dansk lovgivning er vi forpligtet til at returnere beløbet inden for 14 dage efter vi modtager den returnerede vare. Hvis smykket ikke er returneret i den ønskede stand, og en del af beløbet derfor tilbageholdes, vil de 14 dage for omvendt overførsel gælde fra den dag, hvor det returnerede beløb er fastsat, og informationen er videregivet til kunden på email. Forvent venligst 3-5 arbejdsdage fra datoen hvor din returnering sættes i behandling, før returneringskreditten kan ses på din konto.

Vær venligst opmærksom på at visse banker og kreditkort udbydere tilføjer et gebyr for overførsel af penge. Vi er ikke ansvarlige for dette gebyr. Vær derudover også opmærksom på at banktransaktioner ofte tager flere dage at gennemføre.

Vær opmærksom på at hvis en pakke ikke afhentes fra afleveringsstedet og returneres til os, opkræver vi returforsendelsesgebyret fra din betaling, før vi returnerer resten af ​​pengene.

Forsendelse

Vi stræber efter at sende din ordre efter 1-2 arbejdsdage efter at bestillingen er gennemført (arbejdsdage er mandag-fredag uden for danske helligdage). I nogle enkelte perioder af året kan behandlingstiden være længere, men vi vil altid meddele dette på forsiden af websitet. Vi tager også forbehold for force majeure situationer. På specielle ordrer gælder specielle regler for priser, levering og forsendelsespriser.

Se alle detaljer om forsendelser på siden “Forsendelser & Returnering” her.

Hvis du har nogle spørgsmål, skal du endelig ikke tøve med at kontakte os.

Brug Af Data & Databeskyttelse

Ved køb af produkter fra vores website lulucopenhagen.com/.dk giver du samtykke til vores “Vilkår & Betingelser” samt vores brug af data som beskrevet i vores “Privatlivspolitik” som du kan læse her.

Websitet bruger også cookies og spørger om din accept når du besøger siden første gang. Du kan læse vores “Cookie Politik” her.

Betalinger

Vi godtager de fleste kreditkort samt Paypal, Klarna, Amazon Pay og MobilePay på betalingssiden.

Ifølge gældende dansk lov trækker vi først beløbet fra din konto når ordren er afsendt fra vores lager. Vi gemmer ikke dine betalingsinformationer og de behandles af vores tredjepartsleverandører som en aftale imellem dem og din betalingsudbyder. Ifølge gældende dansk lov skal du godkende vores “Vilkår & Betingelser” før du kan komme til betaling af din ordre og færdiggøre den.

Priser

Alle priser på websitet (dansk udgave) er inklusive 25% dansk moms (VAT) og vises i Danske Kroner. Dette medmindre valutaen er ændret til en lokal valuta enten automatisk eller som et aktivt tilvalg.

Ordrebekræftelse

Du vil modtage en bekræftelsesmail kort tid efter du har færdiggjort din ordre. Hvis du ikke modtager den så kig i dit spam filter. Når du ordrer bliver afsendt vil du igen modtage en orienteringsmail med dit tracking nummer.

Tracking Nummer & Forsikring

Alle pakker afsendes med et tracking nummer og forsikring. På den måde kan du altid følge med i hvor din pakke befinder sig.